& Partners
Zién met klantinzicht!
Om klantbetrokkenheid te optimaliseren, is het essentieel dat alle klantcontacten van oriëntatie tot aankoop een consistent positieve ervaring bieden. Het is belangrijk om je in de klant te verplaatsen om te begrijpen hoe je hen tevreden kunt houden en betrekken. VIEW INSIGHT helpt bij het identificeren van contactpunten en het begrijpen van klantrelevantie en -waarde voor effectievere communicatie. Ook het monitoren van cruciale gedragsmomenten in de klantreis met behulp van MyDrives-analyse draagt bij aan het realiseren van doelen en het stimuleren van klantgerichtheid.
De beginvraag is steeds: 'Wat wil je nou eigenlijk weten van jouw klanten?'
Samen doorlopen we daarbij de volgende stappen:
1. In kaart brengen van uw klantgerichtheidsprofiel;
2. Invullen en afstemmen van de klantreis;
3. Het analyseren van klantoordelen en tips ter verbetering;
4. Klanttevredenheid op contactmomenten continu in beeld.
5. Matching met jouw klantvoorkeursrollen.
Ontdek samen met VIEW INSIGHT de klantreis, de customer journey en het teamtraject. Krijg helder inzicht in de klant. Waarom maken mensen de keuzes die ze maken en wat motiveert medewerkers? Welke behoeften en drijfveren spelen een rol? Identificeer kansen en valkuilen voor succes.
Deze opdrachtgevers gingen je voor: