Ronald Piters

 

Wensen en behoeften van de klant centraal!

Mijn naam is Ronald Piters (1968), Marketingsocioloog (dr.) en oprichter van VIEWINSIGHT. Vanuit het idee dat (sociaal) gedrag de kern is van marketing staan de wensen en behoeften van de klant steeds centraal. Met de 'Wat willen we eigenlijk weten?' - vraag als uitgangspunt.

 

Het is mijn passie om klanten te begeleiden bij hun (onderzoeks)vraag. Samen verbeteringen ontdekken en tot nieuwe inzichten komen om organisationele veranderingen daadwerkelijk te kunnen doorvoeren. Want marketing- en klantdenken is ook meedenken over en werken aan inzichten over wat mensen/organisaties beweegt.

Identiteit

  • Betrouwbaar
  • Vriendelijk
  • Evenwichtig
  • Meedenkend
  • Betrokken
  • Resultaatgericht
  • Vernieuwend
  • Integer
  • (Sfeer)gevoelig
  • Respectvol
  • Sportief
  • Duidelijk

Ook interesse in een gastcollege over consumentengedrag en innovatie, klantengagement, marketing en/of communicatie?

 

'dr Ronald Piters gaat op inspirerende wijze dieper in op de voorwaarden voor klantgerichtheid en stelt dat het helemaal niet zo moeilijk is om de klant te (be)grijpen, maar dat het er vooral op aankomt om de klant(vraag) te respecteren en dat te meten wat je wilt weten!'

 

Nieuwsgierig? Neem contact op!